Verbal and Working-Memory Skills of Bilingual Hebrew-English Speaking Children

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מטרה: בדיקת הקשר בין מיומנויות לשוניות בעברית ובאנגלית אצל בני נוער דו-לשוניים. נבדקים: 60 תלמידי כיתות י' דוברי עברית ואנגלית כשפות אם. שיטה וכלי מחקר: נערכו מבדקים של יכולת קריאה תחבירית ואורתוגרפית (זיהוי צורת המילה) וכן של זיכרון עבודה בקריאה בעברית ובאנגלית. מן הממצאים: קיים קשר מובהק בין יכולות הקריאה בעברית ובאנגלית, למעט במימד הפונולוגי והאורתוגרפי של הקריאה.
Original languageEnglish
Pages (from-to)25-40
Number of pages16
JournalInternational Journal of Psycholinguistics
Volume13
Issue number1
StatePublished - 1997

Cite this