Abstract
מטרה: בדיקת הקשר בין מיומנויות לשוניות בעברית ובאנגלית אצל בני נוער דו-לשוניים. נבדקים: 60 תלמידי כיתות י' דוברי עברית ואנגלית כשפות אם. שיטה וכלי מחקר: נערכו מבדקים של יכולת קריאה תחבירית ואורתוגרפית (זיהוי צורת המילה) וכן של זיכרון עבודה בקריאה בעברית ובאנגלית. מן הממצאים: קיים קשר מובהק בין יכולות הקריאה בעברית ובאנגלית, למעט במימד הפונולוגי והאורתוגרפי של הקריאה.
Original language | English |
---|---|
Pages (from-to) | 25-40 |
Number of pages | 16 |
Journal | International Journal of Psycholinguistics |
Volume | 13 |
Issue number | 1 |
State | Published - 1997 |