Abstract
מן התוכן: המחברים מנתחים את הפעולות המשמעותיות שמורים עושים עם תכנית הלימודים, ומביאים שני תיאורי מקרה. המחברים מבחינים בין ביצוע תכנית הלימודים לבין הצגת תכנית הלימודים, מבחינת הקשר השונה שלהם לתכנית הלימודים הכתובה, ומבחינת התפיסות המנוגדות לגבי ההופעה של המורה. המחברים מדגישים את ההצגה של תכנית הלימודים, ומתארים שבדומה להצגת מחזה, נחוץ שלמורים ולתלמידים יהיו מסגרות חשיבה מוכנות מראש, כדי שיוכלו לספוג את חומר הלימוד המוצג. בהצגת תכנית הלימודים, מורים מפרשים את תכנית הלימודים, ומעורבותם בתהליך היא מקסימלית.
Original language | English |
---|---|
Pages (from-to) | 65-77 |
Number of pages | 13 |
Journal | Educational Research & Perspective |
Volume | 19 |
Issue number | 1 |
State | Published - 1992 |
Keywords
- הפעלת תכניות לימודים
- התנהגות מורים
- חקר מקרה
- שיטות הוראה
- שיתוף מורים
- תכניות לימודים