The struggle for meaning: Cases in curriculum implementation

MIRIAM Ben-peretz, SHIFRA Schonmann

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מן התוכן: המחברים מנתחים את הפעולות המשמעותיות שמורים עושים עם תכנית הלימודים, ומביאים שני תיאורי מקרה. המחברים מבחינים בין ביצוע תכנית הלימודים לבין הצגת תכנית הלימודים, מבחינת הקשר השונה שלהם לתכנית הלימודים הכתובה, ומבחינת התפיסות המנוגדות לגבי ההופעה של המורה. המחברים מדגישים את ההצגה של תכנית הלימודים, ומתארים שבדומה להצגת מחזה, נחוץ שלמורים ולתלמידים יהיו מסגרות חשיבה מוכנות מראש, כדי שיוכלו לספוג את חומר הלימוד המוצג. בהצגת תכנית הלימודים, מורים מפרשים את תכנית הלימודים, ומעורבותם בתהליך היא מקסימלית.
Original languageEnglish
Pages (from-to)65-77
Number of pages13
JournalEducational Research & Perspective
Volume19
Issue number1
StatePublished - 1992

Keywords

  • הפעלת תכניות לימודים
  • התנהגות מורים
  • חקר מקרה
  • שיטות הוראה
  • שיתוף מורים
  • תכניות לימודים

Fingerprint

Dive into the research topics of 'The struggle for meaning: Cases in curriculum implementation'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this