Abstract
המאמר עוסק בממדים הדיאולוגיים בהגותם של פילוסופים אקזיסטנציאליסטיים יהודיים, מרטין בובר ועמנואל לוינס, ובהשלכות ממדים אלה על העבודה החינוכית של מחנכים ושל מטפלים עם בעלי צרכים מיוחדים, במיוחד אלה בעלי קשיים תקשורתיים.
Translated title of the contribution | The Philosophic Dialogue Dimensions in Educational Work with People with Communication Difficulties |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | ספר עמדות: וחי אחיך עמך (קובץ) |
Publisher | הוצאת מכללת אורות ישראל |
Pages | 181-194 |
Number of pages | 14 |
State | Published - 2010 |
IHP Publications
- ihp
- Autism
- Autistic children
- Buber, Martin -- 1878-1965
- Communicative disorders
- Dialogue
- Education -- Philosophy
- Lévinas, Emmanuel
- Special education
- Special education teachers
- אוטיזם
- בובר, מרטין -- 1878-1965
- דיאלוג
- חינוך מיוחד
- ילדים אוטיסטים
- לוינס, עמנואל -- 1906-1995
- לקות תקשורת
- מורים בחינוך המיוחד
- פילוסופיה של החינוך