ממדי הפילוסופיה הדיאלוגית בעבודה חינוכית עם בעלי קשיי תקשורת

Translated title of the contribution: The Philosophic Dialogue Dimensions in Educational Work with People with Communication Difficulties

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המאמר עוסק בממדים הדיאולוגיים בהגותם של פילוסופים אקזיסטנציאליסטיים יהודיים, מרטין בובר ועמנואל לוינס, ובהשלכות ממדים אלה על העבודה החינוכית של מחנכים ושל מטפלים עם בעלי צרכים מיוחדים, במיוחד אלה בעלי קשיים תקשורתיים.
Translated title of the contributionThe Philosophic Dialogue Dimensions in Educational Work with People with Communication Difficulties
Original languageHebrew
Title of host publicationספר עמדות: וחי אחיך עמך (קובץ)
Publisherהוצאת מכללת אורות ישראל
Pages181-194
Number of pages14
StatePublished - 2010

IHP Publications

  • ihp
  • Autism
  • Autistic children
  • Buber, Martin -- 1878-1965
  • Communicative disorders
  • Dialogue
  • Education -- Philosophy
  • Lévinas, Emmanuel
  • Special education
  • Special education teachers
  • אוטיזם
  • בובר, מרטין -- 1878-1965
  • דיאלוג
  • חינוך מיוחד
  • ילדים אוטיסטים
  • לוינס, עמנואל -- 1906-1995
  • לקות תקשורת
  • מורים בחינוך המיוחד
  • פילוסופיה של החינוך

Cite this