גלותו של הצילום הבודד

Translated title of the contribution: The Lone Photograph

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

במאמר זה אנסה לעמוד על פשר החלטתו של הצלם רומן וישניאק להפסיק לצלם דמויות אנושיות ולהתמקד בצילום בעלי חיים מיקרוסקופיים, דרך התבוננות באחד מתצלומיו המאוחרים, תצלום של דג החי במעמקים. הבחינה שלי תיעשה בשני הקשרים שונים: הראשון הוא על רקע צילומים מסדרת התמונות שצילם במזרח אירופה בשנות ה־30, והשני במסגרת של צילומי בעלי חיים מיקרוסקופיים שבהם עסק מאז הגיעו לארצות הברית ועד למותו בשנת 1990. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionThe Lone Photograph
Original languageHebrew
Title of host publicationשתי וערב: פסיכואנליזה, אמנות ותרבות (קובץ בעריכת הילית אראל-ברודסקי)
Place of Publicationתל אביב
Publisherרסלינג
Pages85-98
Number of pages14
StatePublished - 2020

IHP Publications

  • ihp
  • Holocaust, Jewish (1939-1945) -- Pictorial works
  • Photography

Cite this