Abstract
במאמר זה אנסה לעמוד על פשר החלטתו של הצלם רומן וישניאק להפסיק לצלם דמויות אנושיות ולהתמקד בצילום בעלי חיים מיקרוסקופיים, דרך התבוננות באחד מתצלומיו המאוחרים, תצלום של דג החי במעמקים. הבחינה שלי תיעשה בשני הקשרים שונים: הראשון הוא על רקע צילומים מסדרת התמונות שצילם במזרח אירופה בשנות ה־30, והשני במסגרת של צילומי בעלי חיים מיקרוסקופיים שבהם עסק מאז הגיעו לארצות הברית ועד למותו בשנת 1990. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | The Lone Photograph |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | שתי וערב: פסיכואנליזה, אמנות ותרבות (קובץ בעריכת הילית אראל-ברודסקי) |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | רסלינג |
Pages | 85-98 |
Number of pages | 14 |
State | Published - 2020 |
IHP Publications
- ihp
- Holocaust, Jewish (1939-1945) -- Pictorial works
- Photography