Abstract
במוקד המאמר עומדת חוויית המפגש בין ספרי הזיכרונות של הסבים ניצולי השואה ובין בני הדור השלישי במשפחות של ניצולי שואה. מוצגות במאמר הפרדיגמות התיאורטיות המרכזיות, ובהן תיאוריית תגובת הקורא ומושג ההעברה לטקסט. תגובתיהם של בני הדור השלישי לספר שכתב בן משפחתם הניצול מאירות את מקומו החשוב של הספר בתוך סיפור השואה המשפחתי. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | The intergenerational meeting between the third generation and their grandparents: Reading responses to the memory books that their grandparents wrote about their experiences in the Holocaust |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 407-416 |
Number of pages | 10 |
Journal | עיונים בחינוך: כתב עת לעיון ומחקר בחינוך |
Volume | 11-12 |
State | Published - 2014 |
IHP Publications
- ihp
- Holocaust survivors
- Holocaust, Jewish (1939-1945)
- Reminiscing