Abstract
רקע: הכשרת סטודנטים בסיעוד לחשבון תרופתי הינה הכרחית וחשובה ביותר לשמירה על איכות ובטיחות הטיפול בחולה. הספרות מדווחת על קיומו של פער בין רמת הידע הנדרשת בחשבון התרופתי לבין רמת הידע הקיימת בפועל בקרב הסטודנטים. הספרות מצביעה על כך כי על מנת להפחית את הטעויות בחישוב הטיפול התרופתי, יש לאפשר לסטודנטים לסיעוד ללמוד את החשבון התרופתי בתוך ההקשר המחלקתי תוך שימוש במקרים מהשטח ועזרים אמיתיים המשמשים כעוגני למידה. מטרות: מטרת המחקר הייתה לבחון את תרומתה של סביבת למידה ממוחשבת SiMM (Situated Medication Mathematics) לשיפור תוצאי למידה של חשבון תרופתי בקרב סטודנטים לסיעוד. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | The Contribution of Computerized Simulation to Medication Dosage Calculation Skills |
---|---|
Original language | Hebrew |
Journal | גוף ידע |
Volume | 13 |
State | Published - 2015 |
IHP Publications
- ihp
- Drugs
- Education -- Data processing
- Imaging systems
- Nurses -- Training of
- Teaching -- Aids and devices