רוחניות וחינוך

Translated title of the contribution: Spirituality and education

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

במאמר טוענת המחברת שרוחניות הינה ממד אוניברסלי אנושי ולכל אחד ואחת יש אופציה להתפתחות רוחנית. בבגרות זוהי החלטה אישית, ואילו בתקופות התפתחותיות קודמות זו צריכה להיות מחויבות של הורים ושל אנשי חנוך, לזמן ולאפשר לצעירים הזדמנויות לפתח ספרה זו בהוויתם. אפשר לפתח זאת במערכת החנוך על ידי מודעות עצמית ופעילות לחבור לעצמי ולנשגב, חבור לטבע ועסוק באמנויות. בנוסף לכך חשוב לקדם זאת דרך קשר אותנטי לזולת, בדיאדה ובקבוצה, והקדשת זמן לבירור מקום האדם ותכלית קיומו. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionSpirituality and education
Original languageHebrew
Pages (from-to)99-118
Number of pages20
Journalעיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך
Volume11-12
StatePublished - 2014

IHP Publications

  • ihp
  • Dialogue
  • Education
  • Self psychology
  • Spiritual life
  • Spirituality
  • Teacher-student relationships
  • דיאלוג
  • חינוך
  • מורים ותלמידים
  • פסיכולוגיית העצמי
  • רוחניות

Cite this