Abstract
במאמר טוענת המחברת שרוחניות הינה ממד אוניברסלי אנושי ולכל אחד ואחת יש אופציה להתפתחות רוחנית. בבגרות זוהי החלטה אישית, ואילו בתקופות התפתחותיות קודמות זו צריכה להיות מחויבות של הורים ושל אנשי חנוך, לזמן ולאפשר לצעירים הזדמנויות לפתח ספרה זו בהוויתם. אפשר לפתח זאת במערכת החנוך על ידי מודעות עצמית ופעילות לחבור לעצמי ולנשגב, חבור לטבע ועסוק באמנויות. בנוסף לכך חשוב לקדם זאת דרך קשר אותנטי לזולת, בדיאדה ובקבוצה, והקדשת זמן לבירור מקום האדם ותכלית קיומו. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Spirituality and education |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 99-118 |
Number of pages | 20 |
Journal | עיונים בחינוך:כתב עת לעיון ומחקר בחינוך |
Volume | 11-12 |
State | Published - 2014 |
IHP Publications
- ihp
- Dialogue
- Education
- Self psychology
- Spiritual life
- Spirituality
- Teacher-student relationships