Abstract
מטרה: לעמוד על מערכת היחסים שבין מנגנוני ההשתתפות, התמורה והמשוב באתר Google Answers. נבדקים: נתונים על כלל פעילות האתר (שאלות, תשובות, תגובות וכדומה) בין השנים 2004-2002 (77,675 שאלות בסך הכול). שיטה וכלי מחקר: ניתוח הנתונים. מן הממצאים: המחיר הממוצע לשאלה עמד על 19.37$ כאשר רוב המחירים היו מחירים עגולים (5$, 10$ וכדומה). גובה התשר הממוצע לשאלה עמד על 8.86% כאשר סך כל התשרים היוו 4.42% מסך כל ההכנסה. נמצא קשר חיובי בין מחיר השאלה ומספר התשובות שניתנו לה. כמחצית מהשאלות שנשאלו נענו. מאלה (כרבע מסך כל השאלות), מעט פחות ממחצית הביאו לדיונים מקוונים, מעבר לתגובה יחידה. כאשר נערך דיון בעקבות שאלה, הפרמטר החברתי של דירוג השאלה וההערות אודותיה, תרם להשתתפות בדיון, מעל ומעבר לתמריץ הכלכלי.
Original language | English |
---|---|
Title of host publication | Google’s Growth |
Subtitle of host publication | A Success Story |
Editors | K. Sangeetha, P. Sivarajadhanavel |
Place of Publication | Hyderabad, India |
Publisher | Icfai University Press |
Pages | 150-158 |
State | Published - 2007 |
Keywords
- אתרים באינטרנט
- חיפוש מידע
- חקר מקרה
- מחירים
- קבוצות דיון מקוונות
- תמריצים
- תשר