Social and Economic Incentives in Google Answers

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

מטרה: לעמוד על מערכת היחסים שבין מנגנוני ההשתתפות, התמורה והמשוב באתר Google Answers. נבדקים: נתונים על כלל פעילות האתר (שאלות, תשובות, תגובות וכדומה) בין השנים 2004-2002 (77,675 שאלות בסך הכול). שיטה וכלי מחקר: ניתוח הנתונים. מן הממצאים: המחיר הממוצע לשאלה עמד על 19.37$ כאשר רוב המחירים היו מחירים עגולים (5$, 10$ וכדומה). גובה התשר הממוצע לשאלה עמד על 8.86% כאשר סך כל התשרים היוו 4.42% מסך כל ההכנסה. נמצא קשר חיובי בין מחיר השאלה ומספר התשובות שניתנו לה. כמחצית מהשאלות שנשאלו נענו. מאלה (כרבע מסך כל השאלות), מעט פחות ממחצית הביאו לדיונים מקוונים, מעבר לתגובה יחידה. כאשר נערך דיון בעקבות שאלה, הפרמטר החברתי של דירוג השאלה וההערות אודותיה, תרם להשתתפות בדיון, מעל ומעבר לתמריץ הכלכלי.
Original languageEnglish
Title of host publicationGoogle’s Growth
Subtitle of host publicationA Success Story
EditorsK. Sangeetha, P. Sivarajadhanavel
Place of PublicationHyderabad, India
PublisherIcfai University Press
Pages150-158
StatePublished - 2007

Keywords

  • אתרים באינטרנט
  • חיפוש מידע
  • חקר מקרה
  • מחירים
  • קבוצות דיון מקוונות
  • תמריצים
  • תשר

Fingerprint

Dive into the research topics of 'Social and Economic Incentives in Google Answers'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this