Abstract
במחקר המוצג במאמר מתמקדים המחברים בהטמעה של המתווים המנחים בתכניות ההכשרה המכשירות אקדמאים (סטודנטים בעלי תואר ראשון לפחות) להוראה בבתי הספר, תוך בדיקה של מידת ההלימה שלהם את תכניות הלמודים ואת עמדות בעלי התפקידים כלפיהן. מחקר זה מתמקד בתכניות לתואר ראשון של הכשרת אקדמאים להוראה, הן באוניברסיטאות , הן במכללות, ובתכניות להכשרת אקדמאים לתואר שני במכללות, שלא נחקרו במחקרים קודמים. ממצאי המחקר הנוכחי ישלימו אפוא את הממצאים שעלו ממחקרם של לידור ואחרים (2015), ובכך יאפשרו לבחון את מידת ההאחדה של יישום המתווים המנחים בתכניות ההכשרה להוראה, הן במכללות, הן באוניברסיטאות.
Translated title of the contribution | Professionalization and regulation in teacher education |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 25-56 |
Number of pages | 32 |
Journal | עיונים בחינוך:כתב עת לעיון ומחקר בחינוך |
Volume | 13-14 |
State | Published - 2016 |
IHP Publications
- ihp
- College graduates
- Delegated legislation
- Educational change
- Master of arts degree
- Professions
- Teachers -- Training of
- Teachers -- Training of -- Curricula
- Teachers colleges
- Universities and colleges