"ייתכן שבתי הספר לא נועדו כלל ללמידה": [מאמר ביקורת]

Translated title of the contribution: Perhaps Schools Weren’t Even Meant for Learning

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

הספר מסכם פרויקט של מכון ברנקו וייס וחברת אינטל, שעוסק בהוראה ולמידה בקהילת חשיבה משלושה היבטים: ההקשר - ובו מסכם המחבר את מסגרת ההוראה והלמידה בקהילת חשיבה בהקשר רחב, במכלול רעיונות אשר מעניקים לה עומק אינטלקטואלי ומשמעות היסטורית. החלק השני עוסק בסיפור, ובו מוצג הנרטיב של דגם קהילת החשיבה - סיפור השתלשלות פיתוחו. החלק השלישי עוסק במעשה, ובו מביא המחבר את ההפעלה המעשית של המודל.
Translated title of the contributionPerhaps Schools Weren’t Even Meant for Learning
Original languageHebrew
Pages (from-to)203-207
Number of pages5
Journalמגמות: רבעון למדעי ההתנהגות
Volume48
Issue number1
StatePublished - 2011

IHP Publications

  • ihp

Cite this