Abstract
הספר מסכם פרויקט של מכון ברנקו וייס וחברת אינטל, שעוסק בהוראה ולמידה בקהילת חשיבה משלושה היבטים: ההקשר - ובו מסכם המחבר את מסגרת ההוראה והלמידה בקהילת חשיבה בהקשר רחב, במכלול רעיונות אשר מעניקים לה עומק אינטלקטואלי ומשמעות היסטורית. החלק השני עוסק בסיפור, ובו מוצג הנרטיב של דגם קהילת החשיבה - סיפור השתלשלות פיתוחו. החלק השלישי עוסק במעשה, ובו מביא המחבר את ההפעלה המעשית של המודל.
Translated title of the contribution | Perhaps Schools Weren’t Even Meant for Learning |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 203-207 |
Number of pages | 5 |
Journal | מגמות: רבעון למדעי ההתנהגות |
Volume | 48 |
Issue number | 1 |
State | Published - 2011 |
IHP Publications
- ihp