Abstract
מאמר זה טוען שתובנות מהחינוך הרב-תרבותי, שכיום עוסק בעיקר בשאלות של ייצוג, זהות, שוויון והכרה, יכולות להפרות ולקדם גם תחומים אחרים בחינוך, ובמקרה זה חינוך לקיימות. מאמר זה עוסק בנושא דרך מקרי חקר של שתי קבוצות מיעוט גדולות, הטרוגניות ושונות מאוד זו מזו בישראל: אזרחי ישראל הערבים ויהודים חרדים. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Multicultural policy in education for sustainability. In: Multiculturalism and public policy |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | מדיניות ציבורית ורב-תרבותיות (קובץ בעריכת בשיר בשיר, גיא בן פורת ויוסי יונה) |
Editors | G. Ben-Porat, Y. Yonah, B. Bashir |
Place of Publication | ירושלים |
Publisher | מכון ון ליר והוצאת הקיבוץ המאוחד |
Pages | 94-130 |
Number of pages | 37 |
ISBN (Print) | 9789650207809 |
State | Published - 2016 |
IHP Publications
- ihp
- Education -- Israel -- Administration
- Multicultural education
- Multiculturalism
- Palestinian Arabs -- Education -- Israel
- Schools
- Ultra-Orthodox Jews
- Ultra-Orthodox Jews -- Education