Jewish‐Arab Encounters in the Drama/Theatre Class Battlefield

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מטרה: לבחון את התפקיד של לימודי דרמה במפגשים של יהודים וערבים. נבדקים: שלושה פרויקטים, שהתקיימו בשנת 1995 במסגרת "שנת השלום" שהוכרזה על ידי משרד החינוך. שיטה וכלי מחקר: תצפית על הפעילויות בשלושת הפרויקטים, המתבססת על גישתה של רודוק (1993). מן הממצאים: לימודי הדרמה יכולים לתרום לחיפוש אחר פתרונות לא אלימים במצבים של עוינות. כל הפרויקטים עסקו בנושא השלום אך מנקודת מבט שונה. השימוש בדרמה כמכשיר להשגת מטרות חברתיות לא פוגם באיכותה כצורת ביטוי אומנותית.
Original languageEnglish
Pages (from-to)175-188
Number of pages14
JournalResearch in Drama Education
Volume1
Issue number2
DOIs
StatePublished - 1996

Keywords

  • בתי ספר תיכוניים
  • דרמה
  • חינוך לשלום
  • יחסי ערבים-יהודים
  • תכניות התערבות

Fingerprint

Dive into the research topics of 'Jewish‐Arab Encounters in the Drama/Theatre Class Battlefield'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this