Abstract
מטרה: לבחון את התפקיד של לימודי דרמה במפגשים של יהודים וערבים. נבדקים: שלושה פרויקטים, שהתקיימו בשנת 1995 במסגרת "שנת השלום" שהוכרזה על ידי משרד החינוך. שיטה וכלי מחקר: תצפית על הפעילויות בשלושת הפרויקטים, המתבססת על גישתה של רודוק (1993). מן הממצאים: לימודי הדרמה יכולים לתרום לחיפוש אחר פתרונות לא אלימים במצבים של עוינות. כל הפרויקטים עסקו בנושא השלום אך מנקודת מבט שונה. השימוש בדרמה כמכשיר להשגת מטרות חברתיות לא פוגם באיכותה כצורת ביטוי אומנותית.
Original language | English |
---|---|
Pages (from-to) | 175-188 |
Number of pages | 14 |
Journal | Research in Drama Education |
Volume | 1 |
Issue number | 2 |
DOIs | |
State | Published - 1996 |
Keywords
- בתי ספר תיכוניים
- דרמה
- חינוך לשלום
- יחסי ערבים-יהודים
- תכניות התערבות