תוכניות אקדמיות נפרדות לחרדים: בין הנגשה ושילוב למדיניות מעודדת הפרדה

Translated title of the contribution: Gender Segregated Academic Programs for the Ultra-Orthodox: Between Access to Education and the Public Promotion of Segregation

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המאמר מנתח באופן ביקורתי את התפתחותן של התכניות האקדמיות הנפרדות לחרדים בשני העשורים האחרונים. הטענה המרכזית היא שהקושי העיקרי במדיניותה הנוכחית של המועצה להשכלה גבוהה, התומכת בהקמתן של תכניות אלה, הוא שהיא מבוססת על הבנה מוגבלת של תפקיד המשפט והמדיניות הציבורית בהקשרים רב-תרבותיים. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionGender Segregated Academic Programs for the Ultra-Orthodox: Between Access to Education and the Public Promotion of Segregation
Original languageHebrew
Pages (from-to)363-412
Number of pages50
Journalמשפט חברה ותרבות
Volumeא
StatePublished - 2018

IHP Publications

  • ihp
  • Education, Higher
  • Multiculturalism
  • Public policy
  • Social integration
  • Transportation
  • Ultra-Orthodox Jews
  • Universities and colleges

Cite this