Abstract
המאמר מנתח באופן ביקורתי את התפתחותן של התכניות האקדמיות הנפרדות לחרדים בשני העשורים האחרונים. הטענה המרכזית היא שהקושי העיקרי במדיניותה הנוכחית של המועצה להשכלה גבוהה, התומכת בהקמתן של תכניות אלה, הוא שהיא מבוססת על הבנה מוגבלת של תפקיד המשפט והמדיניות הציבורית בהקשרים רב-תרבותיים. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Gender Segregated Academic Programs for the Ultra-Orthodox: Between Access to Education and the Public Promotion of Segregation |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 363-412 |
Number of pages | 50 |
Journal | משפט חברה ותרבות |
Volume | א |
State | Published - 2018 |
IHP Publications
- ihp
- Education, Higher
- Multiculturalism
- Public policy
- Social integration
- Transportation
- Ultra-Orthodox Jews
- Universities and colleges