מחינוך למשפט: חוק זכויות התלמיד במבחן החיים בבית הספר

Translated title of the contribution: From Education to Law: Pupil Right Law in a Test of School Life

אריה קיזל, ניבי גל

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

תגובתה של סביונה רוטלוי: במקום שאין זכויות, גם אין תרופות, גיליון 2, עמודים 137-146. תגובתה של עינת וילף: זכויות התלמיד וחובותיו, גיליון 2, עמודים 147-152. תגובתה של יעל איילון: התנגדות המבוססת על דימוי שטחי, גיליון 2, עמודים 153-155. רבים חשים, כי חוק זכויות התלמיד (התשס"א-2000) הביא לשינוי ביחסים בין מורים לתלמידים ובין הורים למורים. לא אחת נשמעת הטענה, כי עצם חקיקת החוק מאיימת על הדיאלוג המתנהל בין כותלי המוסד החינוכי. בחדרי מורים ובמסדרונות המחלקות לחינוך נשמעת שוב ושוב הטענה, כי החוק הוא חד-צדדי, שכן הוא שם את זכויות הילדים לפני כל זכות אחרת בבית הספר. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionFrom Education to Law: Pupil Right Law in a Test of School Life
Original languageHebrew
Pages (from-to)131-135
Number of pages5
Journalגילוי דעת
Volume2
StatePublished - 2012

IHP Publications

  • ihp
  • Parent-teacher relationships
  • School children
  • School children -- Legal status, laws, etc -- Israel
  • Schools
  • Teacher-student relationships

Cite this