EXPLORING NEW POSSIBILITIES AND THE LIMITS OF THEATER EDUCATION: A ROLE-PLAY PROJECT WITH ADOLESCENT ACTORS TO IMPROVE PHYSICIANS' COMMUNICATION SKILLS

DANIEL Hardoff, SHIFRA Schonmann

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מטרה: בחינת אפשרויות חדשות של שימוש בחינוך על ידי תיאטרון וזאת על ידי פרוייקט של משחקי תפקידים הנעזר בשחקנים בוגרים בסדנאות שמטרתן לשפר את יכולות התקשורת של רופאים. נבדקים: 4 נערים ו-4 נערות בני 17+ שהוכשרו להעביר סדנאות לקבוצות של 20-30 רופאים. שיטה וכלי מחקר: תצפית על תהליך הלימוד שעברו הנערים והנערות על ידי השחקנים, ראיונות עומק עם התלמידים וכן תצפית על המפגש וההדרכה שהעבירו לרופאים. מן הממצאים: יש צורך בזהירות בשימוש בתיאטרון כיוון שזה עלול ליצור בלבול בקרב התלמידים וטשטוש ההבדלים בין המציאות למשחק. מלבד זאת, התלמידים דיווחו על הנאה רבה מהפרוייקט וכן על שיפור הידע, ההבנה והיכולת שלהם בנושאי תיאטרון והרופאים דיווחו על שיפור גדול ביכולות התקשורת שלהם בעקבות ההדרכה. לסיכום, הפרוייקט הוכתר בהצלחה רבה ועשוי להיות פתח לפרויקטים נוספים מסוג זה.
Original languageEnglish
Pages (from-to)134-151
JournalARTS & LEARNING RESEARCH
Volume16
Issue number1
StatePublished - 2000

Keywords

  • הערכת תכניות
  • משחק תפקידים
  • מתבגרים
  • סדנאות
  • רופאים
  • שחקנים
  • תיאטרון
  • תכניות התערבות
  • תקשורת בינאישית

Fingerprint

Dive into the research topics of 'EXPLORING NEW POSSIBILITIES AND THE LIMITS OF THEATER EDUCATION: A ROLE-PLAY PROJECT WITH ADOLESCENT ACTORS TO IMPROVE PHYSICIANS' COMMUNICATION SKILLS'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this