תהליכי אמפתיה אצל מורים ותלמידים יהודים כלפי ערבים בישראל: כיצד ניתן לרתום את הטכנולוגיה לטיפוחם? [פוסטר]

Translated title of the contribution: Empathy Processes Among Jewish Teachers and Students in Israel: How to Use Technology to Cultivate Them? (Poster)

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

במציאות החיים בחברה הישראלית הסכסוך בין יהודים וערבים הוא מרכזי וטוטאלי . סכסוך זה הוא קונפליקט קולקטיבי בין קבוצות, הטבוע בנרטיב של כל קבוצה ובאמונות שלה לגבי עצמה, והוא משפיע על עמדות של תלמידים יהודים כלפי האוכלוסייה הערבית בישראל. במציאות כזאת יש צורך במתן כלים למודים שיסייעו להם לעסוק בנושא, בין היתר באמצעות הכשרות והשתלמויות מורים. המחקר מבקש ללמוד לעומק על התפתחות תהליכי אמפתיה בין-קבוצתית בקרב מורים ותלמידים יהודים, ולבחון באמצעות אילו עקרונות עיצוב ניתן להשפיע על תהליכי האמפתיה בסביבת הלמידה 'לומדים עם עבודה ערבית'. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionEmpathy Processes Among Jewish Teachers and Students in Israel: How to Use Technology to Cultivate Them? (Poster)
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
Pages10 (שבט תשע"ה, פברואר 2015), ע260-ע261
StatePublished - 2015

IHP Publications

  • ihp
  • Computer-assisted instruction
  • Empathy
  • Jewish-Arab relations
  • אמפתיה
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • יהודים וערבים

Cite this