אוטונומיה חינוכית, תוכנית הליבה ומימון ציבורי של החינוך - על חוק מוסדות חינוך תרבותיים ייחודיים, התשס"ח-2008

Translated title of the contribution: Educational Autonomy, Core Curricula, and Public Funding of Education – The 2008 Culturally-Unique Schools Act

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המחברת טוענת במאמר כי החוק מעניק אוטונומיה רחבה מדי לאוכלוסיה החרדית על חינוך ילדיהם, מבלי לספק מנגנוני הגנה לאינטרסים הציבוריים בחינוך, ובעיקר לאינטרס שהתלמידים יגדלו להיות אזרחים סובלניים ועצמאיים כלכלית. נוסף על כך, הסדר זה עלול לפגוע בזכותם של ילדים בני העדה החרדית לקבל חינוך שיאפשר להם לבחור בעתיד לעזוב את הקהילה. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionEducational Autonomy, Core Curricula, and Public Funding of Education – The 2008 Culturally-Unique Schools Act
Original languageHebrew
Pages (from-to)281-331
Number of pages51
Journalמשפט וממשל
Volume12
Issue number1-2
StatePublished - 2009

IHP Publications

  • ihp
  • Finance, Public
  • Multiculturalism
  • Religious education -- Law and legislation -- Israel
  • Schools -- Decentralization
  • Ultra-Orthodox Jews
  • Ultra-Orthodox Jews -- Education

Cite this