הדרכה קלינית בסיעוד: הקשר בין התנהגות של בקשת תמיכה ותוצאי הדרכה קלינית של הסטודנט לסיעוד מתוך פרספקטיבה של תיאורית ההתקשרות

Translated title of the contribution: Clinical training in nursing: The Relationship between the Nursing Student's Support - Seeking Behavior and Supervision Outcomes from the Perspective of Attachment Theory

זהבה מוקד, ענת דרך-זהבי

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

רקע: הקשר האישי והמקצועי המתפתח בהדרכה קלינית בסיעוד בין המדריך והסטודנט, תפקידו ליצור סביבה תומכת שמטרתה קידום תהליכי למידה והשגת תוצאי הדרכה מתוכננים. עם זאת, מעטים המחקרים, אשר בוחנים כיצד מאפיינים אישיותיים של המדריך והמודרך קשורים לתהליך ההדרכה, לדפוסי בקשת תמיכה, ולתוצאי הדרכה של הסטודנט. מטרות: בהתבסס על תיאורית ההתקשרות, לבחון האם סגנון ההתקשרות של הסטודנט יהיה קשור להתנהגויות של חיפוש תמיכה רגשית ואינסטרומנטלית, וכיצד בהמשך התנהגויות של בקשת תמיכה יעצבו את תוצאי ההדרכה: כישורים מקצועיים. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionClinical training in nursing: The Relationship between the Nursing Student's Support - Seeking Behavior and Supervision Outcomes from the Perspective of Attachment Theory
Original languageHebrew
Journalגוף ידע
Volume13
StatePublished - 2015

IHP Publications

  • ihp
  • Attachment behavior
  • Decision making
  • Learning
  • Nurses -- Training of

Cite this