An invitation to play the game: Teaching concepts through drama

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מן התוכן: המחברת מגדירה את המושג של חינוך לדרמה -.DRAMA EDUCATIONמובאים 11 קריטריונים להבחנה בין המושגים של שעשוע (PLAY) ומשחק (GAME) .ההבחנה המושגית הזאת מאפשרת להגדיר "משחק דרמה", בו תלמידים מוזמנים להכיר את העוצמה והמורכבות של תיאטרון, ומורים מגלים פוטנציאל חינוכי נסתר. המחברת מבקשת להגביר את המודעות של מורים, כדי שיזהו את התפיסות, המחשבות והרגשות של התלמידים, ויטפלו בהם תוך "משחקי דרמה". מובאות שתי דוגמאות לשימוש ב"משחק דרמה" וניתוחו. לדעת המחברת, שימוש מנוסה בשיטה זו מאפשר לחשוף את התלמידים ואת המורה לחוויות חדשות, ומאפשר לתלמידים להבין נושאים חיוניים.
Original languageEnglish
Pages (from-to)35-38
Number of pages4
JournalNADIE journal: National Association for Drama in Education
Volume16
Issue number4
StatePublished - 1992

Keywords

  • דרמה
  • הגדרת מושגים
  • חינוך לאמנות
  • מורים
  • משחקים
  • תיאטרון

Fingerprint

Dive into the research topics of 'An invitation to play the game: Teaching concepts through drama'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this