TY - JOUR
T1 - An invitation to play the game
T2 - Teaching concepts through drama
AU - Schonmann, Shifra
PY - 1992
Y1 - 1992
N2 - מן התוכן: המחברת מגדירה את המושג של חינוך לדרמה -.DRAMA EDUCATIONמובאים 11 קריטריונים להבחנה בין המושגים של שעשוע (PLAY) ומשחק (GAME) .ההבחנה המושגית הזאת מאפשרת להגדיר "משחק דרמה", בו תלמידים מוזמנים להכיר את העוצמה והמורכבות של תיאטרון, ומורים מגלים פוטנציאל חינוכי נסתר. המחברת מבקשת להגביר את המודעות של מורים, כדי שיזהו את התפיסות, המחשבות והרגשות של התלמידים, ויטפלו בהם תוך "משחקי דרמה". מובאות שתי דוגמאות לשימוש ב"משחק דרמה" וניתוחו. לדעת המחברת, שימוש מנוסה בשיטה זו מאפשר לחשוף את התלמידים ואת המורה לחוויות חדשות, ומאפשר לתלמידים להבין נושאים חיוניים.
AB - מן התוכן: המחברת מגדירה את המושג של חינוך לדרמה -.DRAMA EDUCATIONמובאים 11 קריטריונים להבחנה בין המושגים של שעשוע (PLAY) ומשחק (GAME) .ההבחנה המושגית הזאת מאפשרת להגדיר "משחק דרמה", בו תלמידים מוזמנים להכיר את העוצמה והמורכבות של תיאטרון, ומורים מגלים פוטנציאל חינוכי נסתר. המחברת מבקשת להגביר את המודעות של מורים, כדי שיזהו את התפיסות, המחשבות והרגשות של התלמידים, ויטפלו בהם תוך "משחקי דרמה". מובאות שתי דוגמאות לשימוש ב"משחק דרמה" וניתוחו. לדעת המחברת, שימוש מנוסה בשיטה זו מאפשר לחשוף את התלמידים ואת המורה לחוויות חדשות, ומאפשר לתלמידים להבין נושאים חיוניים.
KW - דרמה
KW - הגדרת מושגים
KW - חינוך לאמנות
KW - מורים
KW - משחקים
KW - תיאטרון
UR - https://haifa-primo.hosted.exlibrisgroup.com/primo-explore/fulldisplay?docid=TN_cdi_henriettaszold_articles_32709&context=PC&vid=HAU&lang=iw_IL&search_scope=blended&adaptor=primo_central_multiple_fe&tab=haifa_all&query=any,contains,An%20invitation%20to%20play%20the%20game:%20Teaching%20concepts%20through%20drama
M3 - Article
VL - 16
SP - 35
EP - 38
JO - NADIE journal: National Association for Drama in Education
JF - NADIE journal: National Association for Drama in Education
IS - 4
ER -