Abstract
מן התוכן: המחברת מגדירה את המושג של חינוך לדרמה -.DRAMA EDUCATIONמובאים 11 קריטריונים להבחנה בין המושגים של שעשוע (PLAY) ומשחק (GAME) .ההבחנה המושגית הזאת מאפשרת להגדיר "משחק דרמה", בו תלמידים מוזמנים להכיר את העוצמה והמורכבות של תיאטרון, ומורים מגלים פוטנציאל חינוכי נסתר. המחברת מבקשת להגביר את המודעות של מורים, כדי שיזהו את התפיסות, המחשבות והרגשות של התלמידים, ויטפלו בהם תוך "משחקי דרמה". מובאות שתי דוגמאות לשימוש ב"משחק דרמה" וניתוחו. לדעת המחברת, שימוש מנוסה בשיטה זו מאפשר לחשוף את התלמידים ואת המורה לחוויות חדשות, ומאפשר לתלמידים להבין נושאים חיוניים.
Original language | English |
---|---|
Pages (from-to) | 35-38 |
Journal | NADIE JOURNAL: NATIONAL ASSOCIATION FOR DRAMA IN EDUCATION |
Volume | 16 |
Issue number | 4 |
State | Published - 1992 |
Keywords
- דרמה
- הגדרת מושגים
- חינוך לאמנות
- מורים
- משחקים
- תיאטרון