Abstract
מן התוכן: הצגת מודל לרכישת קריאה בגיל הרך. המודל מתבסס על ספרות אמפירית מקיפה, וביכולתו להסביר הבדלים בין-אישיים כמו גם קווים התפתחותיים אוניברסליים בדפוסי רכישת קריאה. המודל מתייחס לתהליכים כמו: תרגום אות לצליל, עיבוד פונולוגי ואורתוגרפי, זיהוי וקידוד מילים ועוד. במרכז המודל עומדת הנחה, כי רכישת הקריאה הינה תהליך של למידה-עצמית, הפועל כמנגנון עצמאי ואוטונומי.
Original language | English |
---|---|
Pages (from-to) | 105-121 |
Number of pages | 17 |
Journal | Issues In Education |
Volume | 1 |
Issue number | 1 |
State | Published - 1995 |
Keywords
- הבדלים בינאישיים
- ילדים בגיל הרך
- לימוד עצמי
- מודלים
- מיומנויות קריאה
- רכישת מיומנויות