Accommodating individual differences in critiques: Replies to our commentators

David L. Share, Keith E. Stanovich

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מן התוכן: הצגת מודל לרכישת קריאה בגיל הרך. המודל מתבסס על ספרות אמפירית מקיפה, וביכולתו להסביר הבדלים בין-אישיים כמו גם קווים התפתחותיים אוניברסליים בדפוסי רכישת קריאה. המודל מתייחס לתהליכים כמו: תרגום אות לצליל, עיבוד פונולוגי ואורתוגרפי, זיהוי וקידוד מילים ועוד. במרכז המודל עומדת הנחה, כי רכישת הקריאה הינה תהליך של למידה-עצמית, הפועל כמנגנון עצמאי ואוטונומי.
Original languageEnglish
Pages (from-to)105-121
Number of pages17
JournalIssues In Education
Volume1
Issue number1
StatePublished - 1995

Keywords

  • הבדלים בינאישיים
  • ילדים בגיל הרך
  • לימוד עצמי
  • מודלים
  • מיומנויות קריאה
  • רכישת מיומנויות

Cite this