Abstract
מאמר זה בוחן את סוגיית לימודי הליבה בבתי ספר חרדיים לבנים באמצעות שני סוגים של עדשות מחקריות. האחת, עדשה נורמטיבית הבוחנת איזון בין זכויות ילדים, זכויות הורים ואינטרסים חברתיים. השנייה, עדשה חברתית-משפטית הבוחנת את דרכה הארוכה של חקיקת החינוך אל בתי הספר, את הממשקים בינה לבין השדות החברתיים שבהם היא עוברת ואת המפגשים עם הסוכנים אשר מפעילים אותה בתחנות השונות. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | A comparative perspective on the curricula in Haredi schools |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 493-525 |
Number of pages | 33 |
Journal | משפט חברה ותרבות |
Volume | א |
State | Published - 2018 |
IHP Publications
- ihp
- Education
- Educational equalization
- Jewish religious education -- Israel
- Jews -- Belgium -- Antwerp
- Jews -- Great Britain
- Jews -- New York (State) -- New York
- Law enforcement
- Ultra-Orthodox Jews -- Education