Abstract
במאמר מוצג מחקר אשר התמקד בשימוש באתרים מלווי קורסים בהוראת המדעים בחינוך הגבוה. מטרת המחקר העיקרית היתה לבדוק האם סביבת הלמידה המתוקשבת עשויה לשרת את הוראת המדעים בחינוך האקדמי. במחקר נערך ניסיון למצוא קשר בין הישגי המשתתפים למידת השימוש באתר המלווה, ובין ציפיותיהם בראשית הקורס לעמדותיהם בסיומו. בנוסף נערכה השוואה בין הציפיות והעמדות של סטודנטיות לאלו של סטודנטים בהתייחסותם לשימוש באתר. ההשוואה בין נשים לגברים התבססה על ספרות מחקרית המראה הבדלים בין סגנונות למידה וגישות להוראת המדעים בין סטודנטים לסטודנטיות, ועל ממצאים פרלמינריים המראים הבדלים בין סטודנטיות לסטודנטים מבחינת השימוש באתר
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 135-160 |
Number of pages | 26 |
Journal | מעוף ומעשה במכללת אחוה |
Volume | 10 |
State | Published - 2004 |
IHP Publications
- ihp
- Academic achievement
- Cognitive styles
- College students
- Computer-assisted instruction
- Education, Higher
- Learning
- Science -- Study and teaching
- Sex differences
- Web sites