Abstract
המדריך נכתב כדי לשרת את צוות בית הספר ואת המסגרות החינוכיות השונות שבהן מתחנכים תלמידים שלהם לקויות תקשורת. המדריך פונה לכל הגורמים המעורבים בטיפול בתלמיד, ונוקט גישה של שיתוף פעולה ביניהם. המדריך כולל היבטים תאורטיים והיבטים מעשיים של התערבויות תת"ח ומזמין מורים ומחנכים, קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים, אנשי חינוך, ובני משפחה לבחון באמצעותו את תהליכי העבודה, את אמצעי התת"ח השונים ואת הסוגיות הנוגעות בשימוש בתת"ח.
Translated title of the contribution | Augmentative and Alternative Communication: A Guide for the Multi-Disciplinary Team in the Special Education School System |
---|---|
Original language | Hebrew |
Place of Publication | תל-אביב |
Publisher | מעלות |
Number of pages | 164 |
State | Published - 2010 |
Bibliographical note
ביבליוגרפיה: עמ' 164-158Keywords
- Communication devices for people with disabilities
- מכשירי תקשורת למוגבלים
- People with disabilities -- Means of communication
- אנשים עם מוגבלויות -- דרכי תקשורת
- Communicative disorders in children -- Diagnosis
- הפרעות תקשורת אצל ילדים -- אבחון
- Children with disabilities -- Education
- ילדים בעלי מוגבלויות -- חינוך
- أطفال ذوي قدرات محدودة -- التربية والتعليم
- Aphasic children -- Education
- ילדים אפזיים -- חינוך
- Language disorders in children -- Diagnosis
- לקות שפה אצל ילדים -- אבחון
- Special education -- Israel
- חינוך מיוחד -- ישראל
- Communicative disorders in children -- Treatment
- הפרעות תקשורת אצל ילדים -- טיפול (treatment)