Abstract
בפרק זה מוצגים היסודות והעקרונות לטיפול בגישה קהילתית באמצעות אמנויות, מתוארים סביבת בית הספר הממלכתי הישראלי, תפקידי המטפלת באמצעות אמנויות במסגרת החינוכית, וכן מספר תיאורי מקרה של טיפול קהילתי בבתי ספר. מתוך תיאורי מקרה אלה נגזור משמעויות, צרכים, יתרונות ועקרונות פעולה עבור אנשי טיפול המתעניינים בתחום. הכותבות, מטפלות באמצעות אמנויות במשרד החינוך, העובדות בבתי ספר מטעם מתי"א חפר שרון. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | כשהטיפול באמצעות אמנויות פוגש את מערכת החינוך בישראל (קובץ בעריכת שרון שניר ודפנה רגב) |
Place of Publication | חיפה |
Publisher | מרכז המחקר לטיפול באמצעות אמנויות ע"ש אמילי סגול, בית הספר לטיפול באמצעות אמנויות, אוניברסיטת חיפה |
Pages | 415-449 |
Number of pages | 35 |
State | Published - 2018 |
IHP Publications
- ihp
- Art therapy
- Arts -- Therapeutic use
- Children with disabilities
- Communities
- Education -- Israel -- Administration
- Group psychotherapy
- Schools
- Special education