TY - JOUR
T1 - תנועה בין פריפריות תרבותיות
AU - זר-ציון, שלי
N1 - שער שני: המרחב התרבותי
PY - 2023
Y1 - 2023
N2 - בארץ ישראל החל תיאטרון 'הבימה' בתהליך אירגון מחדש מן הבחינה הפרסונאלית והכלכלית. הלהקה החלה לבנות את עצמה בארץ ישראל, ולטוות תכניות ארוכות טווח סביב החיים בסביבה החדשה. אחת מן החוליות המרכזיות באירגונה של הלהקה מחדש קשורה הייתה לקבוצת התא"י (התיאטרון הארץ ישראלי). הלהקה הארץ ישראלית הזו, בניהולו של מנחם גנסין, הפכה ללהקת מילואים אשר רבים משחקניה הצטרפו אל 'הבימה' בשנות העשרים. האיחוד העסקי בין שתי הלהקות יצר את העוגן הכלכלי הראשון המשמעותי של 'הבימה' בפלשתינה (מתוך המאמר)
AB - בארץ ישראל החל תיאטרון 'הבימה' בתהליך אירגון מחדש מן הבחינה הפרסונאלית והכלכלית. הלהקה החלה לבנות את עצמה בארץ ישראל, ולטוות תכניות ארוכות טווח סביב החיים בסביבה החדשה. אחת מן החוליות המרכזיות באירגונה של הלהקה מחדש קשורה הייתה לקבוצת התא"י (התיאטרון הארץ ישראלי). הלהקה הארץ ישראלית הזו, בניהולו של מנחם גנסין, הפכה ללהקת מילואים אשר רבים משחקניה הצטרפו אל 'הבימה' בשנות העשרים. האיחוד העסקי בין שתי הלהקות יצר את העוגן הכלכלי הראשון המשמעותי של 'הבימה' בפלשתינה (מתוך המאמר)
UR - http://primo.nli.org.il/primo-explore/search?query=isbn,exact,9789655984354,AND&tab=default_tab&search_scope=ULI&sortby=rank&vid=ULI&lang=iw_IL&mode=advanced&offset=0&fromRedirectFilter=true
M3 - מאמר
JO - תשוקת חלוצי התיאטרון
JF - תשוקת חלוצי התיאטרון
ER -