Abstract
מטרה: לבחון את ההשערה כי ככל שעובר זמן והטרור מתמשך, כך משלים הציבור עם אפשרות הימצאותו לאורך זמן והתנהגותו הצרכנית הרגילה משתבשת בעוצמה הולכת ופוחתת בעקבות התרחשות כל אירוע טרור. נבדקים: נתונים על הפעילות הכלכלית בכל אחת מהחנויות של שלוש רשתות שיווק: האחת עוסקת בתחום ממכר מוצרים לילדים ולנוער, השנייה בממכר מוצרי ספורט, והרשת השלישית עוסקת בממכר מוצרי חשמל. שיטה וכלי מחקר: נעשה שימוש בניתוח אירועים. מן הממצאים: נמצא מתאם שלילי בין הזמן שחולף ובין עוצמת התגובה של הצרכנים: עם הזמן הולכת ופוחתת הסטייה מההתנהגות הצרכנית הרגילה. תהליך הסתגלות הצרכנים לטרור לאורך זמן ביחס למוצרים בני-קיימא הוא איטי יותר ביחס לקצב ההסתגלות למוצרים שאינם בני קיימא. ככל שעובר זמן והטרור נמשך כך מאבדות מכוחן הן השפעת הטרור המקומי והן עוצמת הטרור בקביעת ההתנהגות הצרכנית.
Translated title of the contribution | Adaptation Processes and Consumer Behavior Under Uncertainty Security Conditions |
---|---|
Original language | Hebrew |
Publisher | מוסד שמואל נאמן למחקר מתקדם במדע וטכנולוגיה |
Number of pages | 54 |
State | Published - 2009 |
Externally published | Yes |