תהליכי הסתגלות והתנהגות צרכנית בתנאי אי ודאות ביטחונית

Translated title of the contribution: Adaptation Processes and Consumer Behavior Under Uncertainty Security Conditions

Research output: Book/ReportReportpeer-review

Abstract

מטרה: לבחון את ההשערה כי ככל שעובר זמן והטרור מתמשך, כך משלים הציבור עם אפשרות הימצאותו לאורך זמן והתנהגותו הצרכנית הרגילה משתבשת בעוצמה הולכת ופוחתת בעקבות התרחשות כל אירוע טרור. נבדקים: נתונים על הפעילות הכלכלית בכל אחת מהחנויות של שלוש רשתות שיווק: האחת עוסקת בתחום ממכר מוצרים לילדים ולנוער, השנייה בממכר מוצרי ספורט, והרשת השלישית עוסקת בממכר מוצרי חשמל. שיטה וכלי מחקר: נעשה שימוש בניתוח אירועים. מן הממצאים: נמצא מתאם שלילי בין הזמן שחולף ובין עוצמת התגובה של הצרכנים: עם הזמן הולכת ופוחתת הסטייה מההתנהגות הצרכנית הרגילה. תהליך הסתגלות הצרכנים לטרור לאורך זמן ביחס למוצרים בני-קיימא הוא איטי יותר ביחס לקצב ההסתגלות למוצרים שאינם בני קיימא. ככל שעובר זמן והטרור נמשך כך מאבדות מכוחן הן השפעת הטרור המקומי והן עוצמת הטרור בקביעת ההתנהגות הצרכנית.
Translated title of the contributionAdaptation Processes and Consumer Behavior Under Uncertainty Security Conditions
Original languageHebrew
Publisherמוסד שמואל נאמן למחקר מתקדם במדע וטכנולוגיה
Number of pages54
StatePublished - 2009
Externally publishedYes

Fingerprint

Dive into the research topics of 'Adaptation Processes and Consumer Behavior Under Uncertainty Security Conditions'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this