שיעור אזרחות, הנרטיבים המתנגשים והמורה החושש

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

לדעת מחר המאמר, על המורים לאזרחות להשתחרר מהשיח הקורבני המאפיין לעתים קרובות את מורי ישראל ולאמץ שיח מוביל. על שיח זה לנסח קודים שבמסגרתם שיעורי האזרחות הם בעלי תפקיד מוגדר - לא רק בהעברת חומר או בניהול שיח או ויכוח - אלא הם בעלי תפקיד מוגדר במערכת כמייצבים, כמבהירים וכממשיגים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)6-9
Number of pages4
Journalביטאון מכון מופת
Volume54
StatePublished - 2014

IHP Publications

  • ihp
  • Civics -- Study and teaching
  • Narration (Rhetoric)
  • Student teachers
  • Teachers
  • Teachers -- Training of

Cite this