Abstract
לדעת מחר המאמר, על המורים לאזרחות להשתחרר מהשיח הקורבני המאפיין לעתים קרובות את מורי ישראל ולאמץ שיח מוביל. על שיח זה לנסח קודים שבמסגרתם שיעורי האזרחות הם בעלי תפקיד מוגדר - לא רק בהעברת חומר או בניהול שיח או ויכוח - אלא הם בעלי תפקיד מוגדר במערכת כמייצבים, כמבהירים וכממשיגים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 6-9 |
Number of pages | 4 |
Journal | ביטאון מכון מופת |
Volume | 54 |
State | Published - 2014 |
IHP Publications
- ihp
- Civics -- Study and teaching
- Narration (Rhetoric)
- Student teachers
- Teachers
- Teachers -- Training of