@article{048162d62ece4e46ab4c9e3a420d5f77,
title = "שינויים במרחב הפיזי של הספרייה האקדמית כמענה לצרכים משתנים של סטודנטים וחוקרים באקדמיה",
abstract = "בהקשר זה, הן בוחנות את התייחסות הספרות המחקרית לצורך במרחבים חברתיים שתכליתם לאפשר פעילות חברתית ותרבותית מחד, לצד הצורך במרחבים קהילתיים/שיתופיים המשמשים ללמידה יחידנית, מאידך. נדונה סוגיית הרעש, סוגייה אשר ההתייחסות אליה השתנתה לאור השימושים החדשים של המרחב הספרייתי, אך יחד עם זאת שבה ועולה הדרישה לאזורים של שקט המשמשים ללמידה. לבסוף, הן מציגות את פתרון ה-zoning, המאפשר לספרייה לתת מענה ראוי לצרכי הלמידה החדשים (מתוך המאמר) בחלק הראשון של המאמר המחברות מציגות את מאפייני הלמידה של דור המילניום, דור מתקדם טכנולוגית והראשון שנחשף כל חייו לסביבות מקוונות, וכן את השינויים שחלו בסגנון ההוראה. לאחר מכן הן סוקרות את השינויים שעוברת הספרייה האקדמית וכיצד היא מנסה להתאים את החללים הפיזיים שלה למציאות המשתנה.",
keywords = "Academic libraries, College students, Computer-assisted instruction, Learning, Space and time, אינטרנט בחנוך, אפרת ענבל, בתי ספר וירטואליים, הוראה באינטרנט, הוראה והדרכה באמצעות האינטרנט, הוראה והדרכה באמצעות מחשבים ברשת האינטרנט, הוראה ולמידה מתוקשבות, הוראה ולמידה מתקשבות, הוראה מקוונת, הוראה נתמכת מחשב באמצעות האינטרנט, חנוך מרחוק באמצעות האינטרנט, טל שרון, למידה, למידה באינטרנט, למידה מקוונת, למידה מרחוק באמצעות תקשרת מחשבים, למידה מתוקשבת, למידה מתקשבת, מוסדות חנוך וירטואליים, מרחב, סביבה לימודית, סביבה למודית, סביבת למודים וירטואלית, סטודנטים, ספריות אוניברסיטאיות, ספריות אקדמיות, תקשרת מחשבים וחנוך",
author = "שרון טל and ענבל אפרת",
year = "2015",
language = "עברית",
volume = "12",
journal = "לימודים",
}