שינויים במרחב הפיזי של הספרייה האקדמית כמענה לצרכים משתנים של סטודנטים וחוקרים באקדמיה

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

בהקשר זה, הן בוחנות את התייחסות הספרות המחקרית לצורך במרחבים חברתיים שתכליתם לאפשר פעילות חברתית ותרבותית מחד, לצד הצורך במרחבים קהילתיים/שיתופיים המשמשים ללמידה יחידנית, מאידך. נדונה סוגיית הרעש, סוגייה אשר ההתייחסות אליה השתנתה לאור השימושים החדשים של המרחב הספרייתי, אך יחד עם זאת שבה ועולה הדרישה לאזורים של שקט המשמשים ללמידה. לבסוף, הן מציגות את פתרון ה-zoning, המאפשר לספרייה לתת מענה ראוי לצרכי הלמידה החדשים (מתוך המאמר) בחלק הראשון של המאמר המחברות מציגות את מאפייני הלמידה של דור המילניום, דור מתקדם טכנולוגית והראשון שנחשף כל חייו לסביבות מקוונות, וכן את השינויים שחלו בסגנון ההוראה. לאחר מכן הן סוקרות את השינויים שעוברת הספרייה האקדמית וכיצד היא מנסה להתאים את החללים הפיזיים שלה למציאות המשתנה.
Original languageHebrew
Journalלימודים
Volume12
StatePublished - 2015

Cite this