Abstract
בפרק זה נציג כיצד הטכנולוגיה תומכת ביצירת ידע שיתופי ובשימוש בו על ידי פרטים וקבוצות. המחקר נערך בקורס "פילוסופיה של החינוך" בטכניון. במסגרת הקורס, סטודנטים לומדים שלוש גישות פילוסופיות בהוראה. מטרת המחקר הייתה לבחון כיצד העיצוב של הפעילויות המתוקשבות, שבהן היו מעורבים הסטודנטים (N=38), השפיע הבנתם את שלוש הגישות הפילוסופיות. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | תקשוב, למידה והוראה (קובץ בעריכת |
Publisher | דוד חן וגילה קורץ. |
Pages | (2011), 467-483 |
ISBN (Print) | 9789659166206 |
State | Published - 2011 |
Externally published | Yes |
IHP Publications
- ihp
- Active learning
- College students
- Design
- Knowledge and learning
- Learning
- Team learning approach in education
- Wikis (Computer science)