שימוש בתוכנות הוויקי לתמיכה ביצירת ידע שיתופי ובשימוש בו

רחל לוין-פלד, יעל קלי

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

בפרק זה נציג כיצד הטכנולוגיה תומכת ביצירת ידע שיתופי ובשימוש בו על ידי פרטים וקבוצות. המחקר נערך בקורס "פילוסופיה של החינוך" בטכניון. במסגרת הקורס, סטודנטים לומדים שלוש גישות פילוסופיות בהוראה. מטרת המחקר הייתה לבחון כיצד העיצוב של הפעילויות המתוקשבות, שבהן היו מעורבים הסטודנטים (N=38), השפיע הבנתם את שלוש הגישות הפילוסופיות. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationתקשוב, למידה והוראה (קובץ בעריכת
Publisherדוד חן וגילה קורץ.
Pages(2011), 467-483
ISBN (Print)9789659166206
StatePublished - 2011
Externally publishedYes

IHP Publications

  • ihp
  • Active learning
  • College students
  • Design
  • Knowledge and learning
  • Learning
  • Team learning approach in education
  • Wikis (Computer science)

Cite this