Abstract
מטלת הקניות נחשבת לאחת ממטלות ה-IADL המשמעותיות ביותר, אבל רק שיעור קטן מן האוכלוסייה המבוגרת שעברה אירוע מוחי ממשיך לבצע משימה זו. לאורך תקופת השיקום לאחר אירוע מוחי, יש לבצע הערכה ואימון בסביבת סופרמרקט אמיתית עקב מגבלות פיזיות ובטיחותיות. מענה חלקי לכך ניתן באמצעות שימוש בטכנולוגיית מציאות מדומה, המאפשרת שימוש בטיחותי ומדורג בסביבה המדמה קניות. במאמר זה תוצג אפשרות נוספת לדמות סביבת קניות: סביבת ה"סופר-מודל", מודל פיזי של סופרמרקט המשמש שלב ביניים מתווך ברצף שבין מטלת קניות במציאות מדומה לבין העולם האמיתי. (מתוך המאמר). המאמר המלא בשפה האנגלית.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | E7-E28 |
Journal | כתב-עת ישראלי לריפוי בעיסוק |
Volume | 22 |
Issue number | 1 |
State | Published - 2013 |
IHP Publications
- ihp
- Cerebrovascular disease
- Executive functions (Neuropsychology)
- Occupational therapy
- Rehabilitation
- Virtual reality