Abstract
במהלך לימודיהם במוסדות להשכלה הגבוהה נאלצים צעירים ממוצא אתיופי להתמודד עם ניכור חברתי, פערים תרבותיים וסטריאוטיפים המצמצמים את סיכוייהם להשלים בהצלחה את התואר. לאור הפוטנציאל הגלום ברשתות חברתיות מקוונות ובקבוצות למידה בתוכן, מחקר זה בוחן כיצד קבוצות אלה יכולות לסייע לסטודנטים ממוצא אתיופי להתגבר על הקשיים שעימם הם מתמודדים במהלך לימודיהם. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | טכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל |
Editors | ענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי |
Pages | 44-64 |
Number of pages | 21 |
ISBN (Print) | 9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812 |
State | Published - 2022 |
IHP Publications
- ihp
- Computer-assisted instruction
- Education, Higher
- Immigrant absorption -- Israel
- Jews, Ethiopian -- Eretz Israel
- Jews, Ethiopian -- Israel
- Online social networks
- People with social disabilities -- Education
- Self-efficacy
- Social integration
- Team learning approach in education