שימוש בטכנולוגיות למידה מקוונות לשילובם של סטודנטים ממוצא אתיופי במערכת ההשכלה הגבוהה בישראל

מיטל אמזלג, נלי אליאס, יעל קלי

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

במהלך לימודיהם במוסדות להשכלה הגבוהה נאלצים צעירים ממוצא אתיופי להתמודד עם ניכור חברתי, פערים תרבותיים וסטריאוטיפים המצמצמים את סיכוייהם להשלים בהצלחה את התואר. לאור הפוטנציאל הגלום ברשתות חברתיות מקוונות ובקבוצות למידה בתוכן, מחקר זה בוחן כיצד קבוצות אלה יכולות לסייע לסטודנטים ממוצא אתיופי להתגבר על הקשיים שעימם הם מתמודדים במהלך לימודיהם. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationטכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל
Editorsענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר
Place of Publicationתל אביב
Publisherמיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי
Pages44-64
Number of pages21
ISBN (Print)9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812
StatePublished - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • Computer-assisted instruction
  • Education, Higher
  • Immigrant absorption -- Israel
  • Jews, Ethiopian -- Eretz Israel
  • Jews, Ethiopian -- Israel
  • Online social networks
  • People with social disabilities -- Education
  • Self-efficacy
  • Social integration
  • Team learning approach in education

Cite this