Abstract
[This article introduces the process of incorporating online learning into the Occupational Therapy curriculum at The University of Haifa. It presents a case study of several courses developed using an online format and examines the concomitant development of online skills on the part of both lecturers and students.
מאמר זה מציג את התהליך של שילוב למידה מתוקשבת בתכנית הלימודים בריפוי בעיסוק בפקולטה ללימודי רווחה ובריאות באוניברסיטת חיפה. במאמר מוצגת סקירה של קורסים שונים ששולבה בהם תכנית מתוקשבת ונבחנת ההתפתחות המקבילה של מיומנויות מתוקשבות בקרב מרצים וסטודנטים במתכונת זאת. המאמר מציג דרך לניתוח הגורמים המעכבים וחיפוש גורמים מאפשרים בהקניית שיטות למידה חדשות, באופן שניתן ליישום בהוראה ובהנחיית קבוצות למידה גם כקלינאים.]
מאמר זה מציג את התהליך של שילוב למידה מתוקשבת בתכנית הלימודים בריפוי בעיסוק בפקולטה ללימודי רווחה ובריאות באוניברסיטת חיפה. במאמר מוצגת סקירה של קורסים שונים ששולבה בהם תכנית מתוקשבת ונבחנת ההתפתחות המקבילה של מיומנויות מתוקשבות בקרב מרצים וסטודנטים במתכונת זאת. המאמר מציג דרך לניתוח הגורמים המעכבים וחיפוש גורמים מאפשרים בהקניית שיטות למידה חדשות, באופן שניתן ליישום בהוראה ובהנחיית קבוצות למידה גם כקלינאים.]
Translated title of the contribution | Incorporating Online Learning into the Occupational Therapy Curriculum |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | E119-E136 |
Number of pages | 18 |
Journal | IJOT: The Israeli Journal of Occupational Therapy |
Volume | 15 |
Issue number | 4 |
State | Published - 1 Jun 2006 |