שילוב הטכנולוגיה בחינוך ובהוראה בכיתות היסוד

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מרבית בתי הספר היסודיים בישראל ממשיכים לדבוק בהוראה שמרנית, בייחוד בכיתות היסוד, ורובם אינם משלבים באופן הנכון והמלא טכנולוגיה בחנוך ובהוראה. מחבר המאמר קורא לשנוי בתחום זה, היות ושלוב המחשבים בחנוך ישפר וישדרג את צורת ההוראה והלמידה, וכן ימנע היווצרות פער דיגיטלי בקרב התלמידים.
Original languageHebrew
Pages (from-to)10-11
Number of pages2
Journalירחון מכון מופת
Volume33
StatePublished - 2008

IHP Publications

  • ihp
  • Computer-assisted instruction
  • Digital divide
  • Education -- Data processing
  • Education, Elementary
  • Teachers
  • Teaching -- Aids and devices

Cite this