שיווק חברתי לקידום נושאים והתנהגויות בריאותיות

Translated title of the contribution: The usage of Social Marketing in health promotion

Anat Gesser-Edelsburg, Nurit Guttman

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

השיווק החברתי משלב מודלים יישומיים בין-תחומיים ממדעי החברה, הכוללים שיטות מחקר מתקדמות,
המושתתות על בסיס תיאורטי ומחקרי נרחב. בשיווק החברתי לקידום בריאות, מושם דגש על שימוש
יעיל בתקשורת, המאפשרת הגעה לאוכלוסיות בעלות אפיונים תרבותיים שונים או לאוכלוסיות עם
משאבים כלכליים מוגבלים ונגישות נמוכה יחסית למשאבים הקיימים
Translated title of the contributionThe usage of Social Marketing in health promotion
Original languageHebrew
Title of host publicationקידום בריאות - מתיאוריה למעשה
Editorsאורנה בראון-אפל, ניהאיה דאוד, דיאן לוין-זמיר
Place of Publicationתל אביב
Publisherדיונון
Pages177-193
Number of pages17
StatePublished - 2016

Fingerprint

Dive into the research topics of 'The usage of Social Marketing in health promotion'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this