Abstract
השיווק החברתי משלב מודלים יישומיים בין-תחומיים ממדעי החברה, הכוללים שיטות מחקר מתקדמות,
המושתתות על בסיס תיאורטי ומחקרי נרחב. בשיווק החברתי לקידום בריאות, מושם דגש על שימוש
יעיל בתקשורת, המאפשרת הגעה לאוכלוסיות בעלות אפיונים תרבותיים שונים או לאוכלוסיות עם
משאבים כלכליים מוגבלים ונגישות נמוכה יחסית למשאבים הקיימים
המושתתות על בסיס תיאורטי ומחקרי נרחב. בשיווק החברתי לקידום בריאות, מושם דגש על שימוש
יעיל בתקשורת, המאפשרת הגעה לאוכלוסיות בעלות אפיונים תרבותיים שונים או לאוכלוסיות עם
משאבים כלכליים מוגבלים ונגישות נמוכה יחסית למשאבים הקיימים
Translated title of the contribution | The usage of Social Marketing in health promotion |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | קידום בריאות - מתיאוריה למעשה |
Editors | אורנה בראון-אפל, ניהאיה דאוד, דיאן לוין-זמיר |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | דיונון |
Pages | 177-193 |
Number of pages | 17 |
State | Published - 2016 |