'רפורמת אופק חדש': היכן הדיאלוג?

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

רפורמת 'אופק חדש' לוותה במסע יחסי ציבור שאינו ראוי למעשה חינוכי המבקש להגיע לשורש השינויי הנדרש: היחס בין המורה לתלמיד ושיפור הלמידה כתהליך מצמיח ומאפשר. הרפורמה ביקשה להשיג גם שתי מטרות 'דיאלוגיות': שיפור תהליכי הוראה-למידה בבת הספר ושיפור הקשר בין המורה לתלמיד. המאמר מבקש לטעון כי משרד החינוך יצא ל'רפורמה' דיאלוגית בלא שהבהיר לעצמו מהו דיאלוג.
Original languageHebrew
Pages (from-to)7-9
Number of pages3
Journalחברה
Volume41
StatePublished - 2009

IHP Publications

  • ihp
  • Dialogue
  • Education
  • Teachers -- Training of
  • דיאלוג
  • הכשרת מורים
  • חינוך
  • רפורמת אפק חדש

Cite this