Abstract
רפורמת 'אופק חדש' לוותה במסע יחסי ציבור שאינו ראוי למעשה חינוכי המבקש להגיע לשורש השינויי הנדרש: היחס בין המורה לתלמיד ושיפור הלמידה כתהליך מצמיח ומאפשר. הרפורמה ביקשה להשיג גם שתי מטרות 'דיאלוגיות': שיפור תהליכי הוראה-למידה בבת הספר ושיפור הקשר בין המורה לתלמיד. המאמר מבקש לטעון כי משרד החינוך יצא ל'רפורמה' דיאלוגית בלא שהבהיר לעצמו מהו דיאלוג.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 7-9 |
Number of pages | 3 |
Journal | חברה |
Volume | 41 |
State | Published - 2009 |
IHP Publications
- ihp
- Dialogue
- Education
- School improvement programs
- Teachers -- Training of
- Teachers' contracts