Abstract
במאמר מתמקדות המחברות בבעיות מרובות פתרונות מתחום הגאומטריה. במחקר שנערך על פתרון בעיות גאומטריות בדרכים שונות, נמצא שיישום שיטתי של הוראה המעודדת פתרונות מרובים לבעיות גאומטריות תורם הן לקישוריות הידע המתמטי, והן ליצירתיות התלמיד הבאה לידי ביטוי בשטף הרעיונות ומידת הגמישות המחשבתית שלו בעת פתרון בעיות בגאומטריה ) Levav-Waynberg & Leikin, 2012 (. חשוב לציין שבתוך תכנית הלימודים הסטנדרטית בגאומטריה ניתן למצוא בעיות רבות שלהן פתרונות גאומטריים מרובים, המתבססים על בניות עזר שונות או משפטים שונים.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 30-36 |
Number of pages | 7 |
Journal | על"ה: עלון למורי המתמטיקה |
Volume | 47 |
State | Published - 2012 |
IHP Publications
- ihp
- Geometry -- Study and teaching
- Mathematics -- Study and teaching
- Problem solving -- Study and teaching
- Problem-based learning