Abstract
תלמידים בחטיבת הביניים אינם שולטים במיומנויות של הבנת הנקרא. חטיבת הביניים היא ההזדמנות האחרונה שלהם לרכוש מיומנויות אלה. אחד המכשולים העיקריים ברכישת מיומנויות אלה הוא אוצר מילים דל. באוצר המילים יש שלוש רמות של מילים, הרמה השנייה חיונית ביותר להבנת הנקרא. מסקנה: יש ללמד תלמידים בשיטתיות מילים מהרמה השנייה. (מתוך המאמר) במסגרת גליון הנושא: "להפיל את האסימון, מה זו הבנה? למה היא חשובה? איך מסבירים אותה? מה מונע אותה? ומה צריך לעשות כדי שתלמידים יבינו?", גיליון ראשון מבין שניים.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 86-87 |
Number of pages | 2 |
Journal | הד החינוך |
Volume | 88 |
Issue number | 1 |
State | Published - 2013 |
IHP Publications
- ihp
- Junior high school students
- Learning
- Reading comprehension
- Vocabulary
- Word (Linguistics)