קריאה והבנה

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

תלמידים בחטיבת הביניים אינם שולטים במיומנויות של הבנת הנקרא. חטיבת הביניים היא ההזדמנות האחרונה שלהם לרכוש מיומנויות אלה. אחד המכשולים העיקריים ברכישת מיומנויות אלה הוא אוצר מילים דל. באוצר המילים יש שלוש רמות של מילים, הרמה השנייה חיונית ביותר להבנת הנקרא. מסקנה: יש ללמד תלמידים בשיטתיות מילים מהרמה השנייה. (מתוך המאמר) במסגרת גליון הנושא: "להפיל את האסימון, מה זו הבנה? למה היא חשובה? איך מסבירים אותה? מה מונע אותה? ומה צריך לעשות כדי שתלמידים יבינו?", גיליון ראשון מבין שניים.
Original languageHebrew
Pages (from-to)86-87
Number of pages2
Journalהד החינוך
Volume88
Issue number1
StatePublished - 2013

IHP Publications

  • ihp
  • Junior high school students
  • Learning
  • Reading comprehension
  • Vocabulary
  • Word (Linguistics)

Cite this