קהילות למידה מוגברות-טכנולוגיה כתשתית חברתית לקידום הבנה בינתחומית

עדי קידרון, יעל קלי

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מחקר זה ביקש לבחון תרומתו של מודל הוראה המבוסס על קהילות למידה מוגברות-טכנולוגיה לקידומה של הבנה בינתחומית.
Original languageHebrew
Title of host publicationהכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי)
Publisherמכללת לוינסקי לחינוך
Pages82-88
Number of pages7
StatePublished - 2014

IHP Publications

  • ihp
  • Computer-assisted instruction
  • Education, Higher
  • Interdisciplinary approach to knowledge
  • Team learning approach in education

Cite this