פרפורמנס יהודי כפוליטיקה של זהויות - "האוצר" בברלין

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

באביב 1928 קיים הגוס"ט סיבוב הופעות יחיד בברלין. סיבוב ההופעות נפתח בהצגת הדגל של הלהקה: 200,000, הצגה המבוססת על מחזהו של שלום עליכם 'הזכייה הגדולה'. בביקור נוסף של הלהקה בברלין היא הוסיפה לרפרטואר את ההצגה 'האוצר' על פי שלום עליכם, מחזה המוכר יותר בשמו 'חופרי הזהב'. בניגוד להתלהבות העצומה מ-200,000, הפעם ראו מבקרי התיאטרון היהודים בברלין ב'האוצר' הצגה מבזה ומעליבה. מה היה בשתי הפקות אלו של קומדיות של שלום עליכם, אשר עורר בציבור המבקרים ברלינאי-יהודי תגובות כה קיצוניות וכה מנוגדות?
Original languageHebrew
Pages (from-to)27-28
Number of pages2
Journalתיאטרון: רבעון לתיאטרון עכשווי
Volume44
StatePublished - 2018

IHP Publications

  • ihp
  • Dramatic criticism
  • Jews -- Germany -- Berlin

Cite this