פדגוגיות מתנגשות

לינור הדר, עמוס אבישר

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מורים נועזים משנים את דפוסי ההוראה שלהם בכיתה. הם יוצרים קונפליקט עם מערכת הציפיות של בית הספר והתלמידים. התלמידים נקלעים לדיסוננס קוגניטיבי - הלמידה החדשנית אולי טובה אבל... מסקנה: המורים (הנועזים) צריכים להימנע מ'בדידות מערכתית' ולנסות להוביל שינוי מערכתי. (מתוך המאמר).
Original languageHebrew
Pages (from-to)72-73
Number of pages2
Journalהד החינוך
Volume87
Issue number5
StatePublished - 2013

IHP Publications

  • ihp
  • Alternative education
  • Educational change
  • Problem-based learning
  • Teachers
  • Teaching -- Methods

Cite this