Abstract
למרות ההתפתחות המואצת בתחום שיפור הניהול והשירות לאזרח בישראל ובמדינות מערביות אחרות הרי שעדיין לא הוטמעה ברובן תרבות של הערכה שיטתית ואובייקטיבית לרמות השרות הניתנות לאזרח. רוב ההערכות לתפקוד המגזר הציבורי הן פרי יוזמה מקומית בלבד של מנהלים בארגונים הציבוריים עצמם. יוזמה זו, ברוכה ככל שתהיה, חסרה בדרך כלל תשתית מדעית מספקת ובעיקר חסרה יכולת השוואה עם הקיים בארגונים ובמערכות ציבוריות דומות בעולם
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 16-18 |
Number of pages | 3 |
Journal | משאבי אנוש: ירחון |
Volume | 169 |
State | Published - 2002 |
IHP Publications
- ihp
- Civil service
- Consumer satisfaction
- Customer services
- Surveys