עמדות האזרחים כלפי השירות הציבורי בישראל

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

למרות ההתפתחות המואצת בתחום שיפור הניהול והשירות לאזרח בישראל ובמדינות מערביות אחרות הרי שעדיין לא הוטמעה ברובן תרבות של הערכה שיטתית ואובייקטיבית לרמות השרות הניתנות לאזרח. רוב ההערכות לתפקוד המגזר הציבורי הן פרי יוזמה מקומית בלבד של מנהלים בארגונים הציבוריים עצמם. יוזמה זו, ברוכה ככל שתהיה, חסרה בדרך כלל תשתית מדעית מספקת ובעיקר חסרה יכולת השוואה עם הקיים בארגונים ובמערכות ציבוריות דומות בעולם
Original languageHebrew
Pages (from-to)16-18
Number of pages3
Journalמשאבי אנוש: ירחון
Volume169
StatePublished - 2002

IHP Publications

  • ihp
  • Civil service
  • Consumer satisfaction
  • Customer services
  • Surveys

Cite this