Abstract
מאמר זה מתמקד בעסקאות צרכניות מקוונות הנכרתות בין ספקים לבין צרכנים באינטרנט. מטרת המאמר הינה לבחון מהם ההסדרים המשפטיים הראויים בהקשר זה. לשם כך אנו מייחסים למציאות הכלכלית והחברתית החדשה אשר הממשק האינטרנטי יוצר, בניסיון להגשים שני יעדים מרכזיים אשר סותרים לעתים זה את זה: מחד גיסא, ההגנה על הצרכן המקוון, ומאידך-גיסא, קידומו של המסחר המקוון. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 431-483 |
Number of pages | 53 |
Journal | מחקרי משפט |
Volume | 25 |
Issue number | 2 |
State | Published - 2009 |
IHP Publications
- ihp
- Contracts
- Electronic commerce
- Electronic information resources
- Internet marketing
- Internet searching
- Internet service providers
- Standardized terms of contract