על הסדרה ראויה של חוזים צרכניים מקוונים: בין קידום המסחר המקוון להגנת הצרכן

שמואל בכר, טל ז'רסקי

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מאמר זה מתמקד בעסקאות צרכניות מקוונות הנכרתות בין ספקים לבין צרכנים באינטרנט. מטרת המאמר הינה לבחון מהם ההסדרים המשפטיים הראויים בהקשר זה. לשם כך אנו מייחסים למציאות הכלכלית והחברתית החדשה אשר הממשק האינטרנטי יוצר, בניסיון להגשים שני יעדים מרכזיים אשר סותרים לעתים זה את זה: מחד גיסא, ההגנה על הצרכן המקוון, ומאידך-גיסא, קידומו של המסחר המקוון. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)431-483
Number of pages53
Journalמחקרי משפט
Volume25
Issue number2
StatePublished - 2009

IHP Publications

  • ihp
  • Contracts
  • Electronic commerce
  • Electronic information resources
  • Internet marketing
  • Internet searching
  • Internet service providers
  • Standardized terms of contract

Cite this