@article{73bf361bf1d94fa89ef9a16e7a8c2e12,
title = "ספרנים במאה העשרים ואחת - ממשגיחים על השקט למידענים מחנכים",
abstract = "הערות: מהפיכת המידע בתוספת רעיונות חדשים על הוראה ולמידה שינו את ייעודם של הספרייה והספרנים בבית הספר. הספרייה נהייתה אתר של למידה פעילה והספרן - התומך המרכזי שלה. (מתוך המאמר).",
keywords = "Cooperativeness, Information science, Information scientists, Librarians, School libraries, Teachers, Teams in the workplace, אינפורמציה, גולדנברג ערן, המהפכה הדיגיטלית בתחום המידע, המהפכה המידעית-דיגיטלית, התפוצצות המידע, מהפכת המידע, מורה, מורות, מורים, מידע, מידענות וספרנות, מידענות מתוקשבת, מידענים, מלמדים, סוכני מידע, ספקי מידע, ספריות בתי ספר, ספרנות ומידענות, ספרניות, ספרנים, עבודת צוות, עבודת צות, עובדי הוראה, עידן המידע, צוות, צות, שיתוף פעולה, שתוף פעולה, שתוף פעלה, שתוף פעלה בין עובדים",
author = "ערן גולדנברג",
year = "2012",
language = "עברית",
volume = "87",
pages = "100--102",
journal = "הד החינוך",
issn = "0017-9493",
number = "3",
}