ניסוח של בעיות חקר חדשות בסיבת גאומטריה דינמית (DGE) בעיות הנוצרות למטרת חקר ובעיות הנוצרות במהלך חקר

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מאמר זה מציג את התובנות ממחקר ארוך טווח שנערך תוך שימוש במתודולוגיית ניסוי-עיצוב (design experiment). הניסוי נערך במסגרת תכנית להכשרת מורים, שהתמקדה בפיתוח כישורי פתרון בעיות וניסוח בעיות חדשות. בפרט, מציג המאמר אופנים שונים בהם ניתן לנסח בעיות חדשות תוך עיסוק בבעיות חקר בגיאומטריה דינאמית, ומדגים אותם באמצעות בעיות חקר שיצרו הסטודנטים במסגרת התוכנית. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)7-19
Number of pages13
Journalעל"ה: עלון למורי המתמטיקה
Volume50
StatePublished - 2014

IHP Publications

  • ihp
  • Geometry -- Study and teaching
  • Mathematics -- Study and teaching
  • Problem solving -- Study and teaching
  • Problem-based learning
  • Proof theory

Cite this