Abstract
מאמר זה מציג את התובנות ממחקר ארוך טווח שנערך תוך שימוש במתודולוגיית ניסוי-עיצוב (design experiment). הניסוי נערך במסגרת תכנית להכשרת מורים, שהתמקדה בפיתוח כישורי פתרון בעיות וניסוח בעיות חדשות. בפרט, מציג המאמר אופנים שונים בהם ניתן לנסח בעיות חדשות תוך עיסוק בבעיות חקר בגיאומטריה דינאמית, ומדגים אותם באמצעות בעיות חקר שיצרו הסטודנטים במסגרת התוכנית. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 7-19 |
Number of pages | 13 |
Journal | על"ה: עלון למורי המתמטיקה |
Volume | 50 |
State | Published - 2014 |
IHP Publications
- ihp
- Geometry -- Study and teaching
- Mathematics -- Study and teaching
- Problem solving -- Study and teaching
- Problem-based learning
- Proof theory