Abstract
במאמר דנים המחברים בפעולות שביצע מרכז נע"ם (נוף, עם ומורשת) לאורך תקופת הקורונה במטרה לסייע למורים בכלל ולמורי של"ח בפרט בפעילותם במרחב הפתוח. משבר הקורונה סיפק הזדמנות להאצת תהליכים והזדמנות להטמעה של טכנולוגיות, של פדגוגיה חדשנית ושל מנגנוני ניהול מתקדמים. לטענתם, מחויבות המורים למשימה ונכונותם לתרום מחילם יצרו הזדמנות להקמת מסדת חינוכית מקוונת לפיתוח שיעורים (מקוונים), לקידום יציאה לשדה וללמידה במרחב הפתוח.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 58-68 |
Number of pages | 11 |
Journal | הטיול ככלי חינוכי ערכי |
Volume | 10 |
State | Published - 2021 |
IHP Publications
- ihp
- של"ח (גדנע)
- למידה חוץ כיתתית
- Outdoor education
- קורונה (מחלה)
- COVID-19 (Disease)
- מורים
- Teachers
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- Computer-assisted instruction
- ידיעת הארץ -- לימוד והוראה
- Eretz Israel -- Study and teaching