מקומו של העסק הקטן בכלכלה הבינלאומית

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המאמר בוחן את השאלה האם העסק הקטן יכול להשפיע על התחרות הכלכלית של מדינה על ידי דיון בשלושה טיעונים, שהם תוצאה של מסקנה הנתמכת על ידי מחקר רב ומעמיק לאורך השנים. ראשית, סבורים, כי עסק קטן מהווה גורם משמעותי דווקא במקומות בהם הוא שולט פחות. כמו כן, הממד החשוב ביותר אינו גודל העסק אלא אופן ההתארגנות התעשייתית, ולבסוף מגזר זה מושפע מיכולת המדינה ליצור רשתות חזקות ודינאמיות של עסקים קטנים וכך תיצור לעצמה סוג חדש של יתרון תחרותי. (תקציר מתוך המאמר).
Original languageHebrew
Pages (from-to)50-55
Number of pages6
Journalמשאבי אנוש: ירחון
Volume215
StatePublished - 2005

IHP Publications

  • ihp
  • Competition
  • International economic relations
  • Management
  • Small business

Cite this