Abstract
המחבר בוחן במאמר את מידת המעורבות של המורים בטיולי בתי הספר מתוך מבט ממוקד בתקופות שונות בתולדותיו של הטיול במערכת החינוך. הוא מסיק ש"מה שברור לחלוטין הוא כי ראוי למורה לעבוד עם המדריך המקצועי ולא לסגת מפניו משום בקיאותו בארץ. אסור לו למורה לשכוח את יתרונותיו היחסיים ביחס למדריך".
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 47-60 |
Number of pages | 14 |
Journal | הטיול ככלי חינוכי-ערכי |
Volume | 2 |
State | Published - 2013 |
Keywords
- טיולים
- מורים
- מעמד המורה
- סקירה היסטורית
- שינוי חברתי
- תפיסת תפקיד
IHP Publications
- ihp
- School field trips
- Teachers
- Education -- History
- Tour guides (Persons)