מעבר מדיונים כלליים על תשובות תלמידים לדיונים ממוקדים באמצעות ניתוח למידה ממוחשבת

רחל הס-גרין, שי אולשר

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מאמר זה מתאר ניתוח של השתלמות מורים בהערכה מעצבת ממוחשבת במתמטיקה שנחקרה במהלך השנתיים האחרונות. במיקוד על ניהול דיונים בכיתה המבוססים על מאפיינים המנותחים באופן אוטומטי מתשובות התלמידים באמצעות מערכת המרא"ה להערכה מעצבת במתמטיקה, מחברי המאמר התחקו אחר השינוי של המורים בשימוש במערכת לניהול הדיונים בכיתה.
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
Pages13 (2018), 52ע-47ע
Number of pages35
StatePublished - 2018

IHP Publications

  • ihp
  • Educational tests and measurements
  • Mathematics -- Study and teaching
  • Measurement -- Data processing
  • Teachers

Cite this