מעבר לפונולוגיה – סטודנטים עם לקות קריאה המדייקים במטלות הבוחנות מודעות פונמית: שכיחות ומאפיינים

מיכל שכטר-לרנר, דוד שר, צביה ברזניץ

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

 המאמר מתמקד בסוגיית המודעות הפונמית בקרב קבוצה של לקויי קריאה שלא זכתה להתייחסות מספקת בספרות המחקרית - סטודנטים דוברי עברית לקויי קריאה, שלהם מודעות פונמית תקינה. המחקר בוחן את הקשרים בין מודעות תקינה ולקויה לבין מיומנות הקריאה והמנגנונים הקוגניטיביים הקשורים בה (כמו מודעות אורתוגרפית ומורפולוגית).
Original languageHebrew
Pages (from-to)107-130
Number of pages24
Journalזמן חינוך
Volume6
StatePublished - 2020

IHP Publications

  • ihp
  • College students
  • Dyslexia
  • Language awareness
  • Reading
  • Reading disability

Cite this